Care este misiunea AFTERLIFE?

După cum se poate observa, AFTERLIFE se ocupă cu promovarea umanității, punând accent pe latura sufletească. Toate acestea reprezentate prin desing-uri ce sunt printate pe vestimentații (precum tricouri și hanorace), căni, iar pe viitor și pe alte produse. Uneori nu este suficient ca să porți doar mesaje motivaționale, de aceea pe lângă categoria motivaționale, AFTERLIFE pune în lumina reflectoarelor și numele lui Isus, aducând o categorie de desgin-uri creștine. Prin aceasta conturează ideea existenței unui Creator și relația om-Dumnezeu.

De ce numele brandului AFTERLIFE?

Afterlife, tradus din engleză “viața de apoi” sau “viața de după moarte” a devenit un brand din ideea că oamenii trebuie să își aducă aminte de faptul că viața nu se termină aici. Este vorba de spiritualitate și o altfel de rațiune, speranță și un “va urma…”, este vorba de suflet și valoarea lui. Este vorba de o judecată de apoi și o răsplată. Este vorba despre acum, prezentul care contează și este vorba despre atunciEste vorba despre o nouă lume.